Sunday, November 02, 2008

Idee afstudeeropdracht 3

De bovenste afbeelding is een voorbeeld waarbij ik een aantal foto's al in een opzetje van een strip heb gezet. Daar zijn nog veel dingen niet goed aan... Maar hieruit kon ik wel opmaken dat het wel iets gaat doen als je de foto's op deze manier bij elkaar zet.

De foto's heb ik overigens gemaakt in Denemarken. Daar heb ik het idee hiervoor gekregen. Door de huizen in een bepaalde wijk. Ook kan ik daar gebruik maken van Camera's, flitsers, en een studio van mijn stage vorig jaar.

Moet het met panelen met witte lijntjes? Of meer zoals Spawn? (zie voorbeeld hieronder)

Eerst wil ik het basic verhaal schieten van begin tot eind. Vervolgens wil ik gedetailleerde beelden gaan maken. Gebonden handen, Close-up's van ogen, tijdsbepalingen, algemeen detail van voorwerpen in de ruimtes. Daarna wil ik me richten op gebouwen, duiven, auto's, winkelend publiek, noem maar op. Ik wil dat de mensen die mijn werk zien vanalles te weten komen over waar het zich afspeelt. 

No comments: